blog

Jak na stránku O mně?

Stránka „O mně“ má jediný úkol – představit vás. Lidé vás budou moci poznat blíže a budují si tak větší důvěru k vám. Důvěra je velmi důležitá při jakémkoliv druhu prodeje. Sami si můžete říci, zda byste raději koupili cokoli od člověka, kterého znáte, nebo od naprostého cizince.

Tato stránka je velmi podceňovaná a většina webů ji nemá. Pokud ano, tak jen do počtu někde v patičce webu, a to je rozhodně škoda. Průzkum Blueacorn dokonce uvádí, že u návštěvníků, kteří byli na stránce „O nás“ vzrostla pětkrát pravděpodobnost zakoupení zboží a průměr hodnoty objednávky se zvýšil o 22,5 %. Takže mít tuto stránku a mít jí správně zpracovanou se rozhodně vyplatí.

Příběh

Dejte své značce (sobě) či firmě tvář a vyprávějte příběh. Lidé chtějí vědět, kdo stojí za značkou, jaké máte hodnoty, jak jste se k tomu dostali a tak dále. Čím zajímavější příběh, tím lépe. Nikdy ale ne na úkor pravdivosti. Povězte lidem něco o zakladatelích, vašich zaměstnancích nebo spolupracovnících.
Ideálním obsahem pro tuto stránku je příběh, který stojí za založením projektu nebo firmy. Co bylo pro vás tím impulsem začít podnikat? Byla to vaše životní situace? Objevení díry na trhu? Nečekaná událost? Podělte se o váš příběh se svými zákazníky nejlépe autentickou formou. Pokud to půjde, nezapomeňte občas na nějaký vtip nebo napínavý okamžik.

Struktura stránky

Aby se příběh dobře četl, musíte ho správně poskládat. Není dobré psát dlouhosáhlé texty, snažte se váš příběh „nakouskovat“ a každé části dát nadpis. Lidé totiž mnohdy odradí odstavce svou délkou. Nebrání se však kratším, i když často obsahují stejné množství informací jako opticky delší odstavce. Stránku nezapomeňte doplnit o vaše fotografie nebo videa!

Části příběhu

Příběh se nám skládá z několika částí tak, aby správně zaujmul a byl čtivý:

  • Kdo jsem
  • Cíl a vize
  • Potíže a problémy
  • Bod zlomu
  • Úspěchy

Spolu s tím byste měli potenciálním zákazníkům sdělit, proč jste unikátní, co vás odlišuje od ostatních. Můžete například zdůraznit: historii, hodnoty či poslání, čemu věříte. Dále například vlastnostmi vstupních surovin u produktů (bio, kvalita apod.), způsob, jakým produkty vyrábíte, zakladatele či současný tým,
pracovní kulturu a podobně.

Kdo jsem

V krátkosti představte zakladatele nebo sebe jako podnikatele,
který za tím vším stojí.

Cíl a vize

Napište, co je vaším cílem nebo cílem společnosti. Do této části zapracujte také vaši vizi a hodnoty, kterými se řídíte.

Potíže a problémy

Podělte se s lidmi o potíže, které jste měli na začátku podnikání nebo založení firmy. Nepopisujte ale vše příliš dopodrobna. Také nikdy nepomlouvejte. Soustřeďte se na to, jak to bylo a jděte k další části.

Bod zlomu

Najděte ve svém podnikání bod – situaci, člověka, věc, která vám změnila život, a popište, jak jste žili před tímto bodem, co se stalo v ten daný okamžik, a jak to změnilo váš život.

Úspěchy

Ukažte výsledky, které jste udělali po bodu zlomu. Na čem a s kým nyní spolupracujete? Koho znáte? Připojte fotky s osobnostmi ze svého oboru. Prokažte kompetentnost například: certifikáty, oceněními, citacemi z médií a třeba i recenzí. Vždy dbejte na to, aby tyto věci byly ověřitelné, že jsou pravdivé.

sdílejte článek

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Jste připraveni pracovat na vašem webu? Pusťme se do práce

BLOG

Další články

Nechte si zdarma zkontrolovat váš web

Natočím vám 30 minutové video, kde vám prozradím co konkrétně na vašem webu je správně nebo naopak. Vše vám ukážu a popíšu přímo na vašem webu.