blog

Hero sekce podstránek webu

Hero sekce základních stránek by měla být naprosto jednoduchá a nést maximálně dva prvky. Těmi prvky jsou nadpis stránky a popis. Tato část by měla dát zákazníkovi vždy jasnou odpověď na to, na jaké stránce se právě nachází. Samozřejmě kreativitě se meze nekladou, ale je potřeba myslet na to, že pokud jsem na stránce „Služby“ neměl by být nadpis „Napište mi“.

Popisek můžete použít libovolně, avšak i tady platí pravidlo, že pokud použijete popis na jedné stránce, měl by být všude. Často se do popisu dávají jednoduché věty a nadpis poté využíváme pro název stránek. Takže například na stránce Kontakt, bude nadpis „Kontakt“ a popis „Napište mi“

Jestliže si pro každou stránku zvolíte jinou Hero sekci, zákazník bude zbytečně přemýšlet, jestli je stále na vašem webu. Bude se tak soustředit na úplně jiné věci, než chcete. Nemusí to být ale na první pohled znát. Náš mozek každopádně pracuje i přesto, že si to zrovna nemyslíme a podvědomě tak přemýšlí, proč je tato stránka jiná a „semínko pochybnosti“ jestli je stále na správném webu, mu znemožňuje soustředění na obsah stránky nebo tedy alespoň ne ze 100%.

Design Hero sekce základních stránek

Velmi důležitý je také design. Ten by měl být pro všechny úvodní bloky základních stránek naprosto stejný. Klient si díky designu podvědomě uvědomí, že je stále na vašem webu a nebude se tím dále nijak zabývat. Tato část stránky navíc také působí jako navigace. V momentě, kdy zákazník znejistí nebo zapomene, na které stránce je, bude vždy vědět, že tuto informaci nalezne v horní části stránky.

sdílejte článek

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Jste připraveni pracovat na vašem webu? Pusťme se do práce

BLOG

Další články

Nechte si zdarma zkontrolovat váš web

Natočím vám 30 minutové video, kde vám prozradím co konkrétně na vašem webu je správně nebo naopak. Vše vám ukážu a popíšu přímo na vašem webu.