Chování lidí díky webdesignu

Doba se mění, rychlost vývoje neustále narůstá a snad vše jde kupředu. Současná doba se nemálo dotýká i webových stránek. Pryč jsou časy, kdy na designu nezáleželo. Tenkrát byl důležitý především obsah a na nějaký hezký obal se už nehledělo. Internet se ale weby každý den naplňuje a na určitý druh podnikání připadá desítka webů.

Online vs offline

Jako příklad si mohu vybrat například jógu. Cvičení, které je s trochou nadsázky hybným prvkem internetu. Lidé se rozhodli, že kurzy na toto cvičení poskytnou na internetu, a tak vznikly desítky webů s kurzy o józe. Jenže, mají nastavenou správnou strategii? Mají správný design? Ve většině případů ne. Samozřejmě zde zůstává pravidlo, že obsah je důležitý, ale ještě předtím, než návštěvník zjistí, že je váš obsah kvalitní, musíte ho zaujmout něčím jiným. A na webu je to grafika vašeho webu.

Opět můžeme použít přirovnání a tentokrát si představme ulici, kde je 5 stejných krámů na to jisté zboží, řekněme například prodej bot. Každý krám nabízí velmi kvalitní obuv, stejné ceny a kdyby záleželo pouze na tomto, návštěvník by si asi vybral ten krám, který má o pár metrů k sobě blíže.

Konkurence nespí

Jenže jeden s krámů se rozhodne udělat něco jinak. Vyzdobí si výlohu, nad krám dá velký transparent s názvem krámu, umyje skla a nápaditě vyzdobí a vylepší vnitřek krámu. Nyní tedy pokud půjde zákazník po této ulici s pěti krámy (ulice=internet, vyhledávání) koukne se do výlohy všech krámů než se rozhodne (podívá se na všechny weby). Vkročí ale do krámu, který se mu líbí nejvíce a to bude právě ten krám, který je nejhezčí a kde se bude cítit nejpohodlněji. A to je právě ono. Pokud chcete přilákat zákazníky, musíte dbát i na prostředí svého podniku (design webu).

Jestliže chcete váš web vylepšit, mohu Vám doporučit aplikaci Yourcover, která kromě 3D modelů e-booků nabízí i různé doplňky pro váš web. Na aplikaci se můžete podívat zde: Yourcover

Na závěr bych chtěl doplnit pravidlo, které říká, že obsah webu prodává, což je pravda, ale design webu láká zákazníky. A abyste něco prodali, musíte nejdříve nalákat 🙂

Honza
"Každý detail je důležitý, protože jedině tak vznikne dokonalý celek."

Dejte laik mé stránce, kam pravidelně přidávám info o nových článcích a další novinky

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Více zde